T: 030 234 24 50| |E: info@altermedia.nl

Groot bereik

Perfecte nationale spreiding in alle grote steden. In 4 weken 63,3% bereik in de doelgroep 16-24 jaar.

Zorgvuldig gekozen locaties

Bioscopen, clubs, bars, poolcafés en cafés met een grote aantrekkingskracht op doelgroep 16 tot 24 jarigen.

Nationaal of regionaal

Het Jongeren netwerk is veelzijdig en kan zowel nationaal als regionaal ingezet worden.

Binnen ons totale horecanetwerk bieden wij een aantal selectieve netwerken. Hiermee kan je een verdere verdieping aanbrengen, voor een nog doelgroepspecifiekere benadering.

Jongeren netwerk

Ons Jongeren netwerk is één van deze selectieve netwerken en bestaat uit zorgvuldig gekozen horeca- en bioscooplocaties met een grote aantrekkingskracht op de doelgroep 16 tot 24 jarigen. Het overgrote deel van de jongeren tussen 16 en 24 jaar gaat ten minste een keer per week uit.

Interessante doelgroep

De Millennial doelgroep, geboren na 1982, is in feite ook reeds op te delen. We hebben de groep die is opgegroeid met televisie en de opkomst van internet en we hebben een groep die überhaupt geen wereld kent zonder internet. Bij deze doelgroep is zelfs (lineaire) televisie achterhaald. We hebben het dan over de generatie geboren na 1990, grofweg de doelgroep 16 tot 24 jarigen.

Substantieel bereik

En het netwerk is serieus. Qua omvang en bereik. Wij bieden meer dan 700 locaties in meer dan 50 steden door het hele land. In 2 weken bereik je reeds 49,8% van de doelgroep M&V 16-24. In 4 weken zelfs 63,3%. Bron: Intomart Gfk.

Zorgvuldig samengesteld

De locaties die onderdeel uitmaken van het Jongeren netwerk zijn zorgvuldig geselecteerd op locaties met een overwegend jongere doelgroep. Denk aan discotheken, bioscopen, clubs en bars.

Nationaal of regionaal

Het Jongeren netwerk is zowel op nationaal als op regionaal niveau in te zetten voor: ToiletreclamePlusVilt, Spiegelstickers of eventueel een spraakmakende Spectacular.

Onze concessiepartners: